Menu
Logo thuisonderhoud.nl
Nieuws
28 mei

Innovatie in klanttevredenheidsonderzoek!

Innovatie in klanttevredenheidsonderzoek! abbi insights lanceert in samenwerking met Thuisonderhoud.nl een nieuwe methode voor klanttevredenheidsonderzoek na reparatieverzoeken. Direct na gereed melding van een reparatie, krijgt de klant automatisch een mobiel bericht met daarin een link naar een korte chat, waarin de abbi chatbot vraagt naar de bevindingen. Hiermee wordt heel snel en op een prettige, […] Lees meer...
 
 

Samenwerking Thuisonderhoud en Coen Hagedoorn Bouwgroep

Coen Hagedoorn is een gevestigde naam op het gebied van bouwen en onderhouden in de corporatiesector. Een aanzienlijk aantal corporaties heeft het reparatie- en mutatie-onderhoud als een van de belangrijkste klantprocessen toevertrouwd aan Coen Hagedoorn. Naast het plannen en uitvoeren van werkzaamheden kiezen corporaties ook voor het laten verzorgen van de intake van de reparatieverzoeken. […] Lees meer...
1 jul
4 mei

Klantgericht en Kostenreductie … gaat dat wel samen?

Klantgericht en Kostenbewust … gaat dat wel samen in het reparatie-onderhoud? Interview met John van Slobbe, oprichter en directeur / eigenaar van Thuis BV (handelend onder de naam Thuisonderhoud). Ruim 25 jaar ervaring in het vastgoedbeheer op het gebied van ‘Kostenreductie en Excellente Dienstverlening’. Ervaring als manager bij KWH, Woonbron, Woonstad Rotterdam en wonenCentraal. Ervaring […] Lees meer...
 
 

‘De markt is gedraaid’; wat betekent dit voor de woningcorporatie?

Vraag vanuit een corporatie: Met een beroep op gewijzigde marktomstandigheden wenst onze onderhoudspartner de prijsafspraken aan te passen. Is het door het onderhoudsbedrijf voorgestelde prijsvoorstel redelijk en marktconform? Crisis In de afgelopen recessie hebben onderhoudsbedrijven alle zeilen bij moeten zetten om het hoofd boven water te houden. Gelukkig zijn er veel gerenommeerde onderhoudsbedrijven die het […] Lees meer...
1 mei
10 apr

Is uw prijzenboek up-to-date? Laat het nu toetsen!

Deze vraag wordt in deze dagen veelvuldig gesteld. Soms omdat de directie vanuit het oogpunt van kostenbeheersing een bevestiging van de mate van marktconformiteit van de prijsafspraken in het reparatie- en mutatie-onderhoud vraagt en soms ook omdat de verantwoordelijk manager zelf worstelt met deze vraag in het licht van de toenemende spanning op de markt. […] Lees meer...
 
 

Thuisonderhoud 10 jaar!

Thuisonderhoud 10 jaar! Thuisonderhoud (voorheen JVS Management) levert reeds 10 jaar haar diensten op het gebied van ‘Kostenreductie en Excellente Dienstverlening’ in het onderhoud van vastgoed. John van Slobbe heeft in die periode het reparatie- en mutatie-onderhoud voor circa 60.000 woningen ingekocht met als resultaat dat de betrokken corporaties / vastgoedbeheerders jaarlijks met elkaar in […] Lees meer...
2 jan
10 aug

Onderzoeksopdracht WonenBreburg naar volle tevredenheid afgerond

Thuisonderhoud heeft op verzoek van WonenBreburg een uitgebreid onderzoek gedaan naar het functioneren en de mogelijke ontwikkelrichtingen van de eigen onderhoudsdienst. Onderzocht zijn onder andere de kostprijs en productiviteit van de eigen vakman en de mogelijke bijdrage van de eigen onderhoudsdienst aan realisatie van doelen vanuit het ondernemingsplan WonenBreburg 2017-2020. Tevens is de mate van […] Lees meer...
 
 

Woonstichting Etten-Leur start met nieuw prijzenboek RO+MO

Woonstichting Etten-Leur werkt vanaf 1 januari 2017 met een selecte groep onderhoudspartners samen in het Reparatie- en Mutatie-onderhoud. Onder begeleiding van John van Slobbe (www.thuisonderhoud.nl) is in 5 maanden tijd een nieuwe set van marktconforme (prijs-)afspraken tot stand gekomen. Deze zijn vastgelegd in een nieuwe overeenkomst inclusief Service Level Agreement en een marktconform prijzenboek. Doel […] Lees meer...
9 jan
21 aug

Marktonderzoek ‘Marktconformiteit in onderhoudskosten’

Thuisonderhoud voert de komende maanden een marktonderzoek uit onder alle woningcorporaties in Nederland. Doel is om inzicht te krijgen in de mate waarin woningcorporaties bezig zijn op het thema ‘Reductie van onderhoudskosten’. Naast inzicht in de directe kosten gerelateerd aan Reparatie-onderhoud (RO) en Mutatie-onderhoud (MO) wordt onderzocht welke inkoop- en samenwerkingsvormen door de corporaties in […] Lees meer...
 
 

Nieuw Product: Reparatiebeslisboom

Na een geruime tijd van testen is de Reparatiebeslisboom beschikbaar voor woningcorporaties en vastgoedbeheerders. De reparatiebeslisboom is door Thuisonderhoud in nauwe samenwerking met Huisvestingsadvocaten ontwikkeld en sluit maximaal aan bij geldende wet- en regelgeving, zoals het Besluit Kleine Herstellingen. De eerste woningcorporaties hebben zich reeds bij ons gemeld. Bekijk de demo en oordeel zelf of deze tool u kunt […] Lees meer...
21 aug
© Copyright - ThuisBV | Algemene voorwaarden | Privacy statement
© Copyright - ThuisBV
scrolltotop